moduł zarządzania obiegiem dokumentów w firmie i zadaniami pracowników
Służy do zakładania spraw, kontroli ich przebiegu od momentu zgłoszenia i zarejestrowania do zakończenia i zamknięcia. Pozwala na rejestrację i ewidencję wszelkiego rodzaju dokumentów przychodzących, wychodzących i wewnętrznych; historię obiegu dokumentów w jednostce oraz przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń mieszkańców przekazanych przez internet (S_NET+).
MOŻLIWOŚCI
- zakładanie i rejestracja spraw do załatwienia
- każda sprawa może zawierać dowolną ilość dokumentów przychodzących, wychodzących i wewnętrznych w formie pliku (np. skanu) lub tekstu,
- każda sprawa składa się z listy czynności zawierającą listę działań,
- sprawy są delegowane do pracowników, kierowników działów lub innych osób z prośbą o odpowiedź lub tylko do wiadomości,
- delegacje mogą odbywać się automatycznie;
- modyfikacja założonych spraw;
- delegowanie (przekazywanie sprawy do wiadomości lub odpowiedzi) założonych spraw do innych pracowników;
- przeglądanie wykonanych delegacji, możliwość dalszej delegacji, przejścia do sprawy oraz kontroli czy dany pracownik zapoznał się z przekazaną sprawą;
- przeglądanie otrzymanych delegacji wraz z opisem, możliwość dalszej delegacji, przejścia do sprawy, odpowiedzenia na prośbę (jeżeli delegacja była wysłana z opcją Proszę o odpowiedź), możliwość zamknięcia sprawy dla własnego działu – każdy dział powiem zamknąć sprawę ze swojej strony;
- przeglądanie i wydruk listy dokumentów przychodzących, wychodzących i wewnętrznych dla wszystkich spraw;
- przechowywanie treści dokumentów w formie dowolnych plików (np: jpg, pdf, doc);
- skanowanie dokumentów do PDF i umieszczanie ich jako załączniki;
- rejestrowanie faktur w oddzielnym rejestrze numeracyjnym;
- podgląd historii obiegu dokumentów i dokonywanych czynności (zmian);
- filtrowanie dokumentów według zadanych cech;
- generowanie wydruków:
- listy wszystkich dokumentów
- listy dokumentów przychodzących
- listy dokumentów wychodzących
- listy dokumentów wewnętrznych
- raporty dokumentu wraz z ewidencją obiegu
- definiowanie własnych słowników:
- typów dokumentów (np: pismo, faktura, e-mail, wyciąg bankowy),
- typów kontrahentów (np: bank, lokator, Urząd Skarbowy),
- rodzajów wysyłki (np: list polecony, e-mail, faks, doręczenie przez dozorcę),
- rodzajów umów,
- tytułów spraw,
- tematów spraw w S_NET+;
- rejestrowanie zgłoszeń mieszkańców przekazanych przez internet (wymagany S_NET+), zapisania ich jako spraw i nadania im numeru, który zwrotnie otrzymuje zgłaszający; automatyczne delegowanie wg schematów zależnie od typu zgłoszenia;
- podgląd danych z modułu S_CZYN (dane lokalu, karta kontowa, wymiar czynszu) z możliwością założenia nowej sprawy dla wybranego mieszkańca – Biuro Obsługi Mieszkańca.
- definiowanie stanowisk i przypisywanie do nich pracowników,
- łatwe definiowanie zastępstw dla pracowników na urlopach, zwolnieniach.
KORZYŚCI
- zdalny dostęp do dokumentów;
- automatyzacja i kontrola procesu przetwarzania dokumentów;
- elektroniczne archiwum;
- definiowanie zadań do wykonania i ich rozliczanie;
- integracja dokumentów w ramach systemu firmy S.bit;
- automatyzacja obsługi awarii i innych spraw zgłaszanych przez mieszkańców.